Börja om från början börja om på nytt

Godmorgon, känner mig lite gladare i dag trots det som hände i går, kanske var det för alla fina kommentarer ni skrivit, ni är för goa.

Stängde ner datorn efter det som hände och ställde mig och gjorde en sen middag till familjen, fläskytterfilé, pommes, och bea (vit och lila broccoli till mig).

Hade ju liksom bestämt mig att få iaf lite gjort på den i går så efter lite mat i magen och barnen var lagda satte jag igång igen, lät till och med maken titta på fotbollen för att få lugn och ro:) Jag hatar fotboll, skulle aldrig låta honom kika på fotboll på stora tv:n en lördag kl 20 annars:)

Hade närmare 2 timmars tystnad och kom faktiskt en bra bit på vägen, sen ser man självklart att jag inte är någon hejjare på det här med designer och grejer men vem är det första gången.
Sen inser jag ju att en snabbkurs i photoshop inte skulle skada heller, menmen, man kan inte vara bäst på allt och som tur är har jag bästa Mamma Russin till hjälp, hade som jag sagt tidigare aldrig klarat detta utan hennes hjälp, hon är helt enkelt bäst!!

Nu ska barnen få lite kläder på sig sen får jag nog sätta mig igen, det är verkligen jätteroligt:)

Hoppas ni hade en mysig lördagskväll.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0