Klippt och klart

Nu har vi kommit hem från stan, gubben, Alexander och Moa, har varit till biblioteket och roat sgi medans jag förljde med Elliot till frisören.
Duktigare kille får man ju leta efter, han är ju trots allt bara 4 år men satt still hela tiden och vred sitt huvud som frisören ville. Han blev så fin så, nu ser han oss och vi ser honom, inte dåligt va?



Nu har vi precis ätit lite sen lunch och smakat på denunderbart goda julskinkan, man riktigt kände hur julen kom ett steg närmare.

Moa, sover här utanför mitt fönster, grabbarna tittar på film och jag ska nog ta och fixa lite med designen till min nya blogg som ni förhoppningsvis snart ska kunna få kika in på.

Goa Mamma Russin har tydligen suttit uppe halva natten för att hjälpa mig få ordning på allt, underbara människa! Nu ska jag dra mitt strå till stacken och gör designen, om jag får till det....

Ha en underbar lördagseftermiddag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fin han blev!! Vi tog Albin till frisören för ett tag sen och han satt stilla som ett ljus;-) Det har han aldrig gjort hemma när jga klippt han tidigare;-)

Hoppas ni får en skön kväll å en bra söndag!!



Här ses det på fotboll ikväll och jag har datorn i knät..;-)

Kram kram

2009-10-10 @ 20:24:08
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: miian

oh vad fin han blev.

sååå söta smilgropar han har

gullunge

2009-10-12 @ 12:00:55
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0