Nu flyttar jag

Nu har det pillats design och grejer i flera dagar och nu går äntligen flyttlasset till mitt alldeles egna domän.
Jag hoppas ni följer med!

Välkomna in till uppochnervandahuset.se

Det är fortfarande endel att ordna med där inne så lite flyttkaos är det allt men hoppas ni ska trivas endå.

Som inflyttningspresent vill jag ge ER en chans att vinna ett halsband med 2 valfria brickor på.
Fram till fredag kl 18 kan ni vara med, de enda ni behöver göra är att skriva en liten kommentar inne i den nya bloggen. Någon av barnen kommer sedan att dra en vinnare.

Häng med!

 


Kommentarer
Postat av: Susann

Kostar det att ha ett eget domännamn?



Kram

Susann

2009-10-15 @ 09:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0