Ojdå

Hade fullt upp på jobbet hela dagen och när jag sedan kom hem 19.30 var jag helt slut.
Kikade på Äntligen hemma och de första 10 minutrarna av Desperate Houswifes och sedan däckade jag i soffan, vaknade vid 23 av att gubben var påväg till jobbet, då var det bara att gå en sväng inom badrummet och sedan in till sängen.
Där har jag sovit så gott så gott.
Barnen vaknade inte förrän 7 i dag så nu är vi utvilade hela bunten.

Nu är Oscar påväg till skolan, han tar cykeln så jag ska bara se till så han får med sig allting.
Jag tänkte avancera och promenera med barnen till dagis.
Det är nästan pinsamt att säga men dom har gått på detta dagiset i  över ett år och jag har aldrig gått dit och lämnat dom, tror jag hämtat en gång.
Det ska det bli ändring på!
Tror jag tart Moa i vagnen så får killarna cykla.

På hemvägen blir det en sväng inom vårt lilla Tempo så jag får mig någon frukost i magen.
Somsagt inget i vårt kylskåp känndes vidare GI vänligt, eller vad säger ni om hembakt tunnbröd, jordgubbsfil, marmelad eller äppeljouice?

Återkommer då jag lämnat dom, hej så länge.

Kram

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Russin

promenad? nu chockar du mig, hahaha...



kramkram

2009-10-07 @ 10:16:59
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0