Slappedag

I dag har vi som rubriken antyder inte gjort speciellt mycket, började med att ta sovmorgon till 9, sedan hämta tvillingarna på dagis straxt efter 12, dom liksom lilla M la sig och sov middag medans jag rensade min och makens garderober.
Är det inte helt otroligt, vi bor i ett nybyggt hus på 190 kvm och 8 rok och allt dom kunde åstakomma i garderobsväg va 5 ynka standardgarderober. Vi är ju 6 stycken i familjen så vi har inte ens en varsin garderob, de tycker jag faktiskt e under all kritik. Men någon dag då jag råkar ha några tusenlappar över som jag inte vet vad jag ska göra med så ska jag komplettera med iaf 3 till, synd bara att det går på 4500 kr , är så tråkiga pengar.

En kul sak som hänt i dag va iaf att jag fick mitt efterlängtade paket från Perlan living, superfina grejer och en fantastisk service, där kommer jag garanterat handla fler gånger!

Nu ska jag gå och knyta mig,maken jobbar sista natten sedan har han 7 underbara veckors ledighet framför sig, ska bli så skönt, mest för honom som får sova på nättern men även för mig.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0