Sovmorgon

Tänk vad en sovmorgon kan göra mycket.
Lilla M har sedan vi kom hem från sjuhuset vaknat en gång per natt för att äta.
I natt var klockan bara 2 då hon vaknad så jag tänkte att jag försöker stoppa i nappen i stället för att ta över henne till mig för mat, o tro det eller ej men hon somnade om bums och sov sedan till kvart i 6!!  Somnade sedan om till 8:30 då hon åt igen och somnade om, sedan vaknade hon kl 10:30, tänk om alla nätter vore såhär.
Nu har jag o lillan varit och hämtat tvillingarna på dagis och lagt dom för middagsvila så nu ska hon få sig en slurk med för hon ser allt lite trött ut igen!

Funderar på att åka bort till en gamal arbetskamrat senare för att hämta 2 tröjor vi glömde där då vi var och hälsade på för någon vecka sedan och även höra om hon hade någon ståbräda vi kunde få låna på semesern.
Sålde tvillingvagnen för någon vecka sedan då vi endå inte får plats med både en tvillingvagn och en liggvagn i bilen samtidigt då O sitter därbak. Men på semestern kan det ju ibland bli långa dagar så jag funderar på om vi skulle ta med Brio Racern och sätta en ståbräda på den så vi har lite backup ifall de små 3 åringarnas ben skulle strejka.
VI får se, det drar lite i shoppingtarmen nu då makens lön trillat in också, o då e det bäst o shoppa innan den e slut:)

Nä nu ligger lilla M i soffan o gosar in sig i kudden, ska lägga henne en stund.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0