SOL!!!

Vilken fanstastisk helg det varit, soligt och varm, inte helt fel. Tyvärr skulle temperaturen sjunka med en 10 grader till veckan, så typiskt, de e bara till o hålla tummarna att det hinner vända och bli bättre igen till helgen då vi ska döpa lilla M.
Har vi tur o inga fler kommer med återbud blir vi runt 30 stycken och då e det skönt om vi även kan sitta ute.

På tal om återbud, vad e det med folk egentligen, blir både irriterad, besviken och ledsen, vad e det som gör folk så nonchalanta? vissa har inte ringt överhuvudtaget för att säga om dom kommer eller inte, vissa man pratar med vet inte ens vilken tid det är fast dom fått inbjudningskort och andra liksom bara skiterr i att göra något för att kunna komma fast dom egentligen kan om dom tagit tag i det i god tid.
Vi förväntas alltid dyka upp då andra ordnar något men när vi ordnar något såsom, dop, kalas eller liknande så e det precis som att de inte e så noga, de e ju bara vi som ordnat.
En sak har jag iaf lärt mig, dethär e sista gången jag lägger ner tid energi och pengar på något, tar hellre de pengarna de endå kostar och lägger på vår familj och hittar på något kul, när det endå inte uppskattas av andra:(

Nä nu ska jag inte gnälla mer, blir bara så enormt besviken, hoppas ni haft en bra helg iaf.

Nu väntar en ny vecka , förhoppningsvis går den fort, på fredag kommer nämligen mamma med hennes gubbe och barn och min faster med gubbe.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0