42 minuter kvar

tills jag slutar och kan åka hem till familjen och fortsätta adventspyntningen.

I morgon måste allt bli klart vad gäller gardiner och stjärnor/ljusstakar, för på söndag har vi bara tänkt mysa och på måndag kommer min mamma ner.

Och på tisdag bär det av till ULLARED!!!!
Får väl redan nu börja vässa armbågarna, har nämligen hört att det varit enormt mycket folk där ner nu, k.onstigt va?:)
Jaja det som e skönt är att det bara bli jag, min mamma och Moa som åker, innan jul är det inte läge att åka med alla 4 känner jag.

Nu är det bara 37 minuter kvar:)

Kram

Kommentarer
Postat av: || p e r l a n

Hej tjejen!

Tack för din kommentar hos mig, det värmer! ♥



Imorgon ska jag med försöka hinna med att få fram alla ljusstakar och grejer.. Så mysigt med advent tycker jag!

Ullared.. åh vad jag med vill åka dit. Men, det får väl bli till våren eller nått..



Ha en riktigt mysig advent!

kram

2008-11-28 @ 19:21:06
URL: http://www.perlan.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0