Äntligen fredag

Guuud vilken dag, började 7.00 och slutade 19.00 och utav dessa timmar har vi spenderat typ 7 timmar ute på vift.
Det är lite meckigt då det är rullstol o bebis som ska i och ur bilen vid varje stopp, men allt går bara man vill.
Har kikat runt i lite roliga affärer, ätit lunch på Mc Donalds o tjötat så jag ska absolut inte klaga, jag har ett toppenjobb!
Men...12 timmar är endå 12 timmar....

Nu har tvillingarna nattats i sina sängar, gubben gick upp för att natta Moa men har uppenbarligen somnat han med då jag inte kan tänka mig det tar 1½ timme att lägga henne.
Oscar frågade om vi inte skulle ha fredagsmys men han tröttnade på att vänta på pappa så han ligger nu här brevid mig i soffan och sover, utan fredagsmys...

Har inget spännande att skriva känner jag så, hej så länge


Kommentarer
Postat av: mamma russin

vi har inte nått fredagsmys här heller!!! orkar inte ens mysa ikväll.. helt slut i knoppen.:)

jag kan hjälpa dig med design om du vill.. :)

trevlig kväll

kramis

2008-11-14 @ 22:51:45
URL: http://enburkrussin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0