Badrummet

Hade ju lite ambitioner att visa upp lite av vårt hus, det har väl gått sådär kan man väl säga.

Här kommer iaf lite bilder från badrummet nere som jag tog nu i kväll.




Takduschen, som tyvärr inte används då den blöter ner i princip hela badrummet, då vi valde bort de fula duschväggarna som ingick i huset men inte har köpt några nya.



Ja det var det, ska förska få till lite fler rum framöver, tyvärr är det ju becksvart ute då jag kommer hem så det får bli till helgen då jag kan fota på dagen.

Kram

Kommentarer
Postat av: mamma russin

du har verkligen jättefint !!! ser med spänning fram emot flera kort..:) jag är så nyfiken.. haha.. allt bra med er annars??

kramar..

2008-11-13 @ 16:55:21
URL: http://enburkrussin.blogg.se/
Postat av: Miian

Utsidan av hiset me tack ;)

superfint ju!

nybyggt eller?

2008-11-13 @ 22:13:45
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0