IKEA

Klockan är inte mer än 12.30 men jag och de 3 minsta barnen har redan hunnit varit på ikea.
Medans tvillingarna roade sig i "småland" gick jag och M rundan i varuhuset.

Var på jakt efter de silverfärgade ljusstakarna som de hade till bra pris men givetvis jag var ltie sent ute, erbjudandet hade gått ut i går:(

Fick i alla fall köpt de obligatoriska värmeljusen, en svart fleecefilt som ska få bli foder i en åkpåse till vagnen, och några chokladbollar som får bli eftrmiddagsfika då vi kommer tillbaka från BVC.

sen kikade jag lite på¨skrivbord, min mamma har nog tänkt köpa det till tvillingarna i julklapp, men hittade inget som känndes helt 100, vet egentligen inte vad jag är ute efter, så det gör ju inte det hela lättare.

Har ju visat lite bilder från Es rum tidigare, rummen är ju långt ifrån färdigmöblerade men eftersom jag inte kan betämma mig för vilken stil jag vill ha i dem så har dom liksom fått vänta. Dom sover ju bara där inne än så långe så just för tillfället känner jag ingen stress även om det vore skönt o kunna bocka av och få klart rummen någon gång.
Som det är nu är det i princip inget rum i huset som är helt klart och sånt tycker jag är jobbigt.
Men man ska ha både tid och pengar och tyvärr är det bristvara av bådadera för tillfället.

Nä, dax att lägga in en maskin tvätt.

Kram

Kommentarer
Postat av: mamma russin

åhh, vad smart att ta en av ikeas fleece filtar som foder... när jag läste det slog det mig att jag ska köpa en svart filt jag med och klippa till och sy ett överdrag till stinas bilbarnstol.. det måste ju vara mycket skönare att sitta på i en bil som stått ute i 30 graders kyla..:) eller vad tror du?? vi har inget garage till vår bil och åker mest korta sträckor så bilen hinner inte bli varm så ofta...:) bor mitt i stan.;)

kram..

2008-11-03 @ 22:14:14
URL: http://enburkrussin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0