Jul jul strålande jul

Nu börjar det verkligen närma sig jul, i var och varannan butik är julsakerna framplockade och alla reklamblad fylls av  ljusslingor och julgranskulor i alla möjliga färger och former.
Egentligen tycker jag nog de traditionella julfärgerna så som rött, grönt guld, silver är de allra vackraste men när jag såg denna blev jag nästan kär:)
Så söt, skulle kunna tänka mig en sådan i lilla Ms rum till nästa jul, finns på www.rusta.se
Eftersom jag inte är någon fena på att fixa snygga collage så får ni hålla tillgodo med enna lilla bild.


Måste nog ta fram mina julskivor snart, känner att jag ligger lite "efter" i år, i vanliga falla har julskivorna snurrat bra många varv redan i Novermber hemma hos oss men i år har det helt enkelt inte funnits tid, men i helgen SKA dom fram!

Måste verkligen börja fundera på julkort och sånt i tid i år, nu när vi båda jobbar så bara flyger veckorna fram o snart sitter man där dagen före inlämningen och tokpysslar för att få iväg dem i tid.

Nä nu ska jag förbereda lite inför morgondagens 12 timmarspass på jobbet, alltid skönt när allt är framplockat på morgonen så man slipper springa runt och leta och därmed riskera att man väcker resten av familjen klockan 5.30.

Kram

Kommentarer
Postat av: mamma russin

men gud så söt.. den vill nog stina (jag) ha på sit rum.. undra om det finns på varuhusen också.. hoppas.. ååhh, har du också ett litet hårtroll?? vad kul!!! har du inget kort?? nyfiken, hihi..

kram

2008-11-06 @ 20:15:20
URL: http://enburkrussin.blogg.se/
Postat av: Miian

oh fullt upp här inne ;)

missat massor-jag ska genast ta igen =)

Så du är en riktig julfirare?

JObbar du fullt nu eller bara lite xtra?

kramkram

2008-11-09 @ 12:38:27
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0