Julstress

Ja faktiskt så börjar julstressen redan smyga sig på.
Har varit hemma från jobbet i dag pga av huvudvärken som inte vill ge med sig trots knaprande av panodil.
När hag inte sovit har jag gått runt här hemma och funderat och planerat på hur julpyntningen skall se ut i år.

Vid det här laget i fjol hade jag lyssnat på julmusik i säkert en månad redan och i frysen låg iaf en par tre sorters julkakor, i år är ingenting gjort, verklinge ingenting, har inte ens lokaliserat var alla jullådorna är. Har jag otur ligger dom på vinden och då måste maken involveras i framtagandet, för där går inte jag upp!

Var ju in på Village i går när jag jobbade och tänkte köpa både, de vita träbokstäverna med GOD JUL och siffrorna man kan knyta runt blockljusen för att göra en adventsljusstake, men tyvärr var bådadera slut.
Känns som mycket var slut tyvärr, kom ut därifrån tomhänt.

I morgon ska vi packa in alla barnen i bilen och åka till kyrkan, dom har försäljning och det brukar alltid va trevligt.
Mycket fina vintser och någorlunda lätt att vinna, alltid vinner man något, sånt gillar vi, och framför allt barnen.

Maken är med Oscar på närakuten för att kolla upp hans hosta som han haft i över 1 månad nu, har försökt få en tid till VC hela veckan utan att lyckas så då fick det bli till att spendera fredagskvällen på akuten istället, menmen

Avslutar med en bild på en lite trött och undrande Moa



Kram

Kommentarer
Postat av: russin

haha, ja som en flodhäst.. det har du rätt i.. jag vart helt nojjig först.. haha.. jooo lite lik är dom nog moa och stina..

jasså harmni också ikea ektorp.. jag gillar dom verkligen.. sköna och snygga..och billiga..hehe.. sen att man kan förändra genom att bara köpa nytt tyg .. kanon..:) nu var jag ju nyfiken på erat vardagsrum..:) det är så synd vi bor så långt ifrån varann,, tror vi skulle kunna knäcka några timmar över en fika.. :) och töserna kunde leka..:)

nu ska vräka i mig godis och titta tv..:)

kram

2008-11-22 @ 19:17:53
URL: http://enburkrussin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0