Money money money....

I morgon kommer de efterlängtade pengarna!!!
Barnbidraget som är så efterlängtat just denna månad, blev ett litet glapp mellan lön och fp  förra månaden men nu ska ordningen återställas.

I morgon ska vi åka och storhandla direkt efter att jag slutat, sen får vi se om jag orkar fortsätta med lite finare shopping, skulle vilja köpa lite nya julsaker, lite nya ljusslingor behövs ju varje år känns det som men sen skulle jag även vilja ha nya adventsljusstakar till köket, har spanat in de fina bågarna som finns på bla VIllage och clas olson
Får se om vi ska förbi VIllige då jag jobbar i morgon annars får det bli inhandling på lördag.
Dessa fina finns på CO för 179 kr, ett mycket  bra pris, kan bara inte bestämma mig för om jag tycker dom vita eller svarta är finast.
      

En sånhär hade jag också kunna tänka mig fast då gärna med 4 ljus



Kläder till Moa står också högt på lista, rensade ur hennes skåp i går och nu ekar det nästintill tomt, så det måste vi göra något åt genast, har ju minst 2-3 banankartonger på övervåningen med kläder som skulle passa henne, MEN i fel färg, allt  är ju i princip blått, och en prinsessa klär inte i blått, hon ska ha rosa!:)

Nu ska jag slänga upp fötterna på bordet o se om det är nogt kul på tv, ha det gott


Kommentarer
Postat av: russin

hallåj...

jo då det var så mysigt att vara hos min pappa igår.. jag är nog mer pappas flicka än mammas..:) klart prinsessan ska ha rosa.. vad har hon för stl nu?? du kommer inte att trott men stina fick på sig en pyjamas i stl 92 igår.. och den passade.. lite lång i ärmar och ben bara.. och det är ingen liten i stl .. vi köper istort sätt bara pyjamaser numer på babyproffsen.. 2 för 100kr , super bra kvallite och tunna, stina blir så varm på natten..

lite kul, just den svarta advendsstaken vill vi ha i köket.. de är så snygg...

nu ska jag inta ryggläge i sängen..

god natt..:)

2008-11-19 @ 21:56:03
URL: http://enburkrussin.blogg.se/
Postat av: Malin

Den vita bågen är supersnygg. Kanske ska man inhandla en sådan till köksfönsret..hmm.får se...ha d bra! Kram

2008-11-20 @ 01:45:21
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0