Nya tavlor

Blir ett litet inläg innan sängen kallar..
Ska in till stan och hämta mamma i morgon som kommer med tåget 8.40 så jag lär väl få åka härifrån innan 8 och för att alla barn ska vara påklädda och klara till dess så är det nog bäst att ställa klockan, på min lediga dag:(
Jaja vad gör väl det, hörde mamma hade med sig 2 bananlådor fulla med tunnbröd, så jag får offra mig:)
Sen är det fullspäckat schema hela dagen, först hämta henne, shoppa inne i Göteborg, åka förbi jobbet och fylla i tidrapporten som jag glömde göra i fredags, sedan hem och lämna av alla barnen och sedan gasen i botten mot ULLARED!! hade ju tänkt åka dit på tisdag egentligen men det får bli i morogn istället.

Tänkte jag skulle visa de tavlor jag gjorde till hallen i går, ville ha något mer juligt så jag kopierade in texter från julsånger i Wordle och vips hade jag 2 juliga tavlor:)


Kram


Kommentarer
Postat av: Russin

kul.. och fint.. jag har sån tavla med maträtter i köket..hehe..

hoppas allt är bra och ni får det fint på ullared.. jag är tok avundsjuk på dig som kan åka dit.. vi har ju tok långt.. typ 5-6 timmar ju...

kramis



glömde förut.. vilka fina barn du har..riktiga sötnosar..:)

2008-12-01 @ 17:53:28
URL: http://enburkrussin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0