Pojkrum

För er som har biltokiga barn och är sugna på lite fräcka möbler så hittade jag dessa, tyckte det var lite coola faktiskt, inget jag skulle köpa till mina killar men, så har vi inte riktigt den "stilen" i deras rum heller.
Bilderna har jag lånat från www.knattityd.se

    

Den första föreställer ju en bil som ni alla kan se men den andra bilden är faktiskt en garderob med ett skrivbord på ena sidan, där har man förenat nytta med höje! Garderober brukar ju annars inte vara speciellt roliga.

Sen ska ju Moa börja dagis i Januari så jag tänkte va lite smart att redan från början ha namnnappar till henne, så i torsdags landade dessa i vår brevlåda.


Givetvis står det Moa på skölden. Hade likadana till tvillingarna tidigare och personalen tyckte det var jättebra, så detta får bli kvällens lilla tips till alla er som har barn som snart börjar på dagis och använder napp.
Dessa finns alltså att köpa på www.namnnappen.se och kostar runt hundringen för 3 stycken.

Nå nu ska jag ta mig 2 panodil till kvällsfika och sedan gå och lägga mig tror jag?

Ha det gott så länge

Kommentarer
Postat av: Miian

Har julkänslan infunnit sig än?

Ska med beställa namnnappar,skit bra grej det där.

vill inte att alla andra ska slemma på Lowas napp ;)

Du fick mitt mess om halsbandet?

Kramkram hoppas ni mår bra!?

2008-11-29 @ 22:40:18
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Russin

smart med namn nappar.. stina har nästan bara sin napp när hon sover.. och är lite trött och gringig.. hoppas det håller i sig så.. annars blir det att beställa.. ska moa gå på dagis?? vi vill ha in stina hos dagmamma.. nu är det läggdax för mig med...

kram och ha en trevlig första advent i morgon..

:)

2008-11-29 @ 23:19:44
URL: http://enburkrussin.blogg.se/
Postat av: Miian

HAHA ett missöde,nu blev jag nyfiken ;)

På nåt vis tycker jag det e smidgare och godare med köpekatter,men bra att ha om man får besök ;)

Får ju snart börja baka till 1års kalaset också så skönt att ha julbakandet över så fort det bara går ;)

Jaså du var hemma så länge med de stora barnen,jag vill faktiskt ha in Lowa snarast på dagis,inbillar mig på nåt vis att det blir lättare ju yngre hon är,det får du svara på sen när du skolar in lillan ;)

Jag ska ju bara jobba 75% till att börja med,så Lowa kommer inte va på dagis heltid på ett tag iaf.

Hoppas er dag är bra,försöker skriva adressen i email fältet,är inte inloggad på bloggen så kan inte se din mailadress,du kan väl maila kontonummer osv till mig när du har tid,[email protected]

KRAAAAM

2008-11-30 @ 13:29:13
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0