Pyntning på hög nivå

Ja här pyntas det för fullt, har fått upp julgardiner i både, vardagsrum, sovrum och kök, samt stjärnor på fot i vardagsrum och kontor och ljusstakar i köket.
Hemma hos oss byter man gardiner i ALLA rum och sätter givetvis upp stjärnor eller ljusstaker i alla fönster också, tom tvättstugan har fått stjärna!
Ska det va så ska det va liksom:)

Är ute i lite väl god tid kanske mene ftersom jag jobbar i morgon och på fredag så får man ta lite varje dag för att hinna färdigt.
I morgon fortsätter jakten på den perfekta ljusstaken till sovrummet, om den nu finns?
Att det ska vara så svårt, hittar liksom ingen som känns helt rätt, är ju sugen på den från Clas Ohlson men vi får se.

Nu ska jag fortsätta pynta lite.
Gick inte att ladda upp bilder just nu så de får bli senare då allt är färdigt.

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Russin

nämen .. åhh, nu vill jag också pynta..:) men känner att vi ska v'nta till arbetarna är färdig .. om de nu blir det.. kram

2008-11-26 @ 22:57:19
URL: http://enburkrussin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nu kommer ni också få julstämning, snö eller ej..:) Tack för alla kommentarer i min blogg, jag ska återkomma hit! Kram Johanna

2008-11-27 @ 09:19:30
URL: http://hemmahosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0