Shopping och huvudvärk

Ett snabbt inlägg innan jag ska lägga mig ner i soffan igen, fick gå hem lite tidigare från jobbet idag då huvudvärken inte ville ge med sig, har haft det från och till o över en vecka nu, börjar bli aningens tröttsamt..

Iaf fick jag shoppat lite i dag då vi var på torget, blev en klänning till Moa och tröjor med katten janson till Elliot och Alexander, Oscar blev tyvärr utan då han har så himmla mycket kläder redan. Tvillingarna börjar snart växa ikapp honom, han har stl 116-122 och till dem köper jag 110, o det skiljer ju endå 3½ år på dem.

Moa behöver ju som jag skrev tidigare ganska mycket nya kläder för att fylla upp garderoben, men tyckte inte dom hade så mycket fint på Lindex tyvärr, en klänning med tillhörande tröja blev det iaf, lite i samma stil dom den jag köpte på kappahl för nån vecka sedan. Kattenjanson tröjan tyckte jag var fin och blev en succé då jag visade upp den för killarna



Nä, dax att lägga mig i soffan

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0