Trött

Moa somnade kl 19,00 i går kväll, gott!
Men tyvärr varade det inte så länge, jag skulle ju upp 5.30 så jag gick och lade mig vid 21.30, kl 22 vaknar Moa och jag stoppar i nappen och tror hon ska somna om, ha!, vilket skämt.
Hon var vaken till 03.00!!!!! Jag har alltså sovit i 2½ timme i natt och har jobbat 9 timmar i dag, hem äta middag och sedan iväg på föräldramöte på dagis, därifrån kom jag nu, så äntligen får jag sova, är så trött så jag knappt vet vad jag heter.

Slänger in en bild på vår lilla bebis, som inte är så liten längre, fattar inte att hon snart fyller 1 år, vem har snott vår bebis??
På detta kortet är hon nybadad och en par månader tror jag.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Russin

haha.. hmmm, det kan vara samma person som snott våran bebis.. ja tänk ett år.. stora tjejen moa blir..:) så söt nybadad liten moa på kortet..:)

kram

2008-11-29 @ 09:44:09
URL: http://enburkrussin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0