Ullared



Måste verkligen åka till Ullared inna jul, frågan är bara när?
Alltså egentligen är väl ingen dag en bra dag såhär "nära" jul men de e väl bara till o välja en dag och vässa armbågarna misstänker jag.
Min mamma och jag brukar åka dit dagen innan julafton men i år känner jag att det är i senaste laget.

Mamma har sytt sånna paktekalendrar till alla barnen och har genom det gett mig uppdraget att köpa paket till dem, vilket alltså blir 96 paket!!!! Fattar ni eller 96 små paket, hur lätt är det på en skala?

TIll 7 åringen kan man alltid köpa lite pyssel så som sudd, tejp, roliga pennor, klistermärken o liknande, men vad köper man till killar på snart 4 och en tjej på snart ett?
Några dagar kommer dom få godis, pengar och strumpor, men vad mer?

Får fundera vidare på det...

Kram

Kommentarer
Postat av: mamma russin

haha ja 96 paket.. jag hade sånna till teensen när de var små.. hade fullt upp med 48 paket.. haha... då höll de på att samla pokemon kort och gogos.. så sånna la jag i paket.. :) vad är popis nuförtiden?? kanske finns nå sånt att lägga i.. lycka till..:)

kram

2008-11-06 @ 14:06:14
URL: http://enburkrussin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0