Utmanad

Har blivit utmanad av mamma russin att visa min bokhylla.
Det är nästan pinsamt att säga men vi har ingen bokhylla, för det första så läser både jag och min man väldigt sällan och för det andra så tycker jag inte det är snyggt att ha dem framme, det ger ett alldeles för rörigt intryck för min smak..

Många ser sina böcker som en inredningsdetalj, men jag klarar det bara inte:)
Hos andra är det helt okej men inte hemma hos mig.

Har till och med pärmarna och mapparna som ska stå på hyllorna i kontoret inne i min garderob bara för att slippa ha dem framme...

Så tyvärr, bilderna uteblig då jag inte har något att visa.

Måste vila...

Kommentarer
Postat av: russin

attans då..;) jag som var så nyfiken ..haha..

2008-11-20 @ 21:13:55
URL: http://enburkrussin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0