Vagn

Moa har en Emmajunga city Jet som vi varit väldigt nöjda med, den har ganska stora svängbara hjul där fram som vi bara älskar. Vi har fram till nu nästan enbart använt liggdelen men hon är ju snart 10 månader så det är väl dax att börja använda sittdelen snart, men där kommer vårt dilemma, vill gillar den verkligen inte!
Det är en sån ergonomisk sittdel som ska vara så himmla bra säger dom men jag tycker bara hon sitter illa faktiskt.
Det är väl en av anledningarna till att vi behållt liggdelen så länge.

Nu funderar jag på om vi ska sälja denna vagn och köpa något annat med en "vanlig" sittdel, har då spanat in Teutonia Fun som jag hört många varit nöjda med.


Men denna vill jag då ha i en tjejig färg typ knallrosa eller nåt:)

Vad tror ni, någon som har denna eller vet något possitivt/negativt om den?
Eller har någon något annat förslag på smidig vagn, svängbara framhjul och vändbar sittdel är dock ett krav.

Kommentarer
Postat av: Lina

men va trevligt! :-) Jag har bara buzzat två gånger, första gången va i somras på storytel:-D

2008-11-11 @ 20:50:08
URL: http://absolutlinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0