Hur svårt kan det va?

Försöker att planera en helg för bara mig maken och Moa men kommer liksom inte fram till något.

Nu har vi ÄNTLIGEN fått lite barnvakt åsså kan vi inte ens komma fram till vad vi ska göra.
Våra bekanta i Stockholm hade vi först invardera men dom hade redan annat besök inbokat, min faster som bor typ vid Eskilstuna håller på och renoverar köket och har inte plats för nattgäster.
Så nu är frågan , vad gör vi?

Funderar på att åka upp till Stockholm och sova på hotell natten mellan lördag och söndag och sedan ta min faster på hemvägen på söndag men innan dess måste vi ju göra något.

Någon som vill ha besök?

Tänkte åka vid lunch på fredagen så nånting skojigt att göra på uppvägen och nåt bra ställe att slagga på hade inte varit fel.

Får fortsätta mitt planlösa surfande efter aktiviteter.

Vad brukar ni göra då ni är barnlediga, eller ja nästintill iaf?

Kram

Kommentarer
Postat av: miian

oh förstår att du är stolt över att det gick så bra hos tandläkaren,hoppas han övervunnit sin skräck.

Stackare som redan hunnit med att bli sövd,fått tänderna utdragna :(



Synd ni ska uppåt,annars är skåelnad hur fint som helst,österlen är fantastiskt fint.



Är det nu i helgen ni ska bege er iväg?

Myspys weekend!



Jag är aldrig barnfri så jag har inga tips på vad man kan göra ;);)

Jag jobbar när jag är barnfri hahaha,men får nog tusan ta och skaffa barnvakt snart och göra nåt med gubben!

Kramkramkram

2009-04-29 @ 12:21:22
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Vilket lyxigt "bekymmer" ni har:)

2009-04-29 @ 22:04:33
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0