Nästan så man skäms

Den här veckan har verkligen gått i shoppingens tecken!

Började på Måndag med en liten shoppingrunda inne på Lindex som resulterade i en kasse full med kläder både till mig och barnen. 7 plagg blev det sammanlagt, 3 nattlinnen till Moa, en varsin T-shirt till Elliot och Alexander, en långärmad tröja till Moa och en kortärmad tröja till mig.
Det bästa av allt är att det hela slutade på 166kr!!



Det lila nattlinnet med tillhörande litet nattlinne till dockan/nallen ville hon direkt ha på sig.



Här sitter hon och väntar på kvällsvällingen:)



Gick även en sväng inom Polarn och Pyret och av någon anledning blir det mycket shoppande till Moa, kan ju va för att det är en tjej och jag tidigare bara fått handla på killavdelningen:)



I tisdags var jag ledig och skickade iväg ett sms till en som jag gått i samma föräldragrupp med och hörde om hon skulle med till Ullared, och det ville hon!
Så vid 9 hämtade jag upp henne och vid 9.30 svängde vi in på parkeringen till Ge-kås.

Brukar alltid bli en hel massa inhandlat som man egentligen inte ska ha men denhär gången är jag riktigt nöjd över mig själv, det enda jag köpte som inte stod med på listan var lite av det obligatoriska godiset vid utgången.

Litet smakprov av det inhandlade



En vit kortärmad till Moa för 19.95 och en blommig för 39.95



Simpson strumpor för 9.95 paret och kalsonger till Oscar



Huvtröja till Oscar 119 kr

Mycket fint till rimliga priser om jag får säga det själv

Sen hade dom öppnat en Panduro outlet som vi givetvis var tvungna att gå in på, riktigt bra priser var det!
Mycket för 5 och 10 kr, tydligen ska inget kosta mer än halva ordinarie priset där, sånt gillar vi!!!
Pysselsaker är verkligen dyrt annars.
Hittade detta och slutsumman hamnade på hiskerliga 87 kr:)



I går var vi ju somsagt och kikiade på en soffa men mer om det i ett eget inlägg, nu ska jag se på Stockholm Arlanda.

Kram

Kommentarer
Postat av: miian

Hit in skulle jag inte gått :P:P

Jag blir såååå avis på din shopping!!!!!

Jag vill med till GEKÅS,nu!!!!!!!!



Och vilka Lindexfynd,hur lyckas du?



Moa är lika söt som alltid,och i bakgrunden ser man en söt liten nakenfins,antar han prövar alla fina kläder :)

Kramkramkram

2009-04-23 @ 21:39:09
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0