Och vinnaren är...

Nu är tävlingen avslutad sedan nästan ett dygn tillbaka men med 4 barn, hus och ett tomt kylskåp så var det lite annat som var tvunget att ordnas innan jag kunde sätta mig här. Men nu har här skrivits lappar och mannen fick i uppdrag att dra lotten på den som skulle vinna.

Ett stort Grattis till Ellinor som får välja ett valfritt halsband!!

Fundera lite på vad du vill ha och maila mig sedan din önskemål så ska jag försöka tillgodose dina önskemål.

Ni som inte vann är givetvis välkomna att beställa ett halsband, maila mig på [email protected]

Nu ska här förberedas lite inför morgondagen innan sängen kalla

Ha det gott, kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad härligt det lät med semestern men som sagt borta bra men hemma bäst.

Jag tror dvdn kommer göra succé där hemma. Bara det är Teletubbies så ;-).

Kram kram!!

2009-04-08 @ 12:14:35
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: miian

Åh grattis till vinnaren!

Och du är hemma igen-äntligen!!!!!!!!!

Borta bra men hemma bäst va?

Fint väder och mycket bad och shopping och god öl eller? ;)

Får väl snoka lite längre ner och se om du skrivit nåt om resan!



Kram och hoppas du och kidsen mår fint!

2009-04-08 @ 13:21:00
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Ellinor!

TACK, Gud så glad jag blev när jag läste detta:-) Att tom jag har tur nån gång:-) Jag mailar dig angående vad jag vill ha för halsband... Tack än en gång!!! Hoppas ni har en bra påskhelg!

2009-04-11 @ 07:26:15
URL: http://ellanbellan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0