Pinsamt

I går kom det några påskärringar hit så jag fick användning av mitt inköpta godis:)
Vid 19 var Oscar och några andra barn runt i området och önskade glad påsk, alla var utklädda och såg så himmla söta ut där dom gick med sina kaffekannor och kvastar:)

Elliot och Alexander var inte med utan jag tyckte dom var lite får små, men det tyckte inte Alexander.
Efter att Oscar kommit hem igen och han såg hur mycket godis han fått så tog han saken i egna händer, slängde sig på sparkcykeln och innan vi hunnit blinka hade han ringde på hos några grannar och fått sig lite godis han med.

Till saken hör att han inte var utklädd på något vis men glad påsk hade han sagt iaf, sötnos.
Så längt var ju allting okej liksom.

Det pinsamma var att i morse innan 9 slängde han på sig jackan och sa han skulle ut och leka, vilket han ofta gör på morgonen, tänkte väl inte mer på det men tittar ut genom fönstret och ser han är påväg mot samma granne där han fick godis i går.
Erik slänger på sig skorna men hinner inte stoppa honom.
Det jobbiga är att dom både har några tonåringar och en lite nyfödd så jag kan täönka mig dom ligger och sover vid den tiden + att det känns lite pinsamt att han kommer även i dag och tigger:(
Menmen, sånna e ju barn men endå.

Nu har vi haft ett litet snack om tiggeriet och kommit överens om att vi väntar till nästa påsk till nästa gång:)

Hoppas ni andra fick se några söta påskkärringar igår innnan dom drog vidare till blåkulla.

Nu ska opertion trädgård fortsätta

Ha en fin dag

Har varit lite dålig på att överföra bilder från kameran så jag bjuder på en gammal bild på Moa med "Emilkepsen" som jag hittade i gubbens mobil.



Kram

Kommentarer
Postat av: ♥ MammaRussin

god morgon gumman..

hahaha.. underbara barn!!!

hur går det med häck grävande? jag väntar på kort..:)



ha det så fint idag och slit inte ihjäl er.. kram

2009-04-12 @ 11:11:23
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: miian

hihihihi sötebarn,klart dom vill ha godis-vaaaarje dag =)hihi!

2009-04-13 @ 13:50:16
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0