Så är man hemma i kalla sverige igen

Som jag skrev tidigare så har vi haft det helt underbart på Teneriffa.
Mycket jobba har det blivit, närmare bestämt 96 timmar på en veckan, men vi har samtidigt hunnit få lite solbränna, varit ute ätit och tagit det lugnt.

Men som man brukar säga, borta bra men hemma bäst.
Det var 4 glad barn som mötte upp oss på Landvetter i gårkväll, och ännu gladare blev dom då jag packade upp det jag köpt till dem:)
Teneriffa är inget shoppingland direkt så det blev mest godis till killarna och lite söta sommarkläder till Moa från Zara.

I dag är det till att komma ikapp det som blivit lidand under veckan, svara på mail, tvätta, kolla igenom post o annat kul.

Ska göra ett ryck med dammsugaren nu tänkte jag, min kusin skulle ut och lufta sin motorcykel så det får ju se någorlunda ut.

I eftermiddag åker vi en svän till gubbens syrra som fyller år, får se om vi kan få köpt lite fint att planetera här utanför när vi endå är ute och åker. Av någon anledning känns inte ljungen jag planterade i höstas vidare upphetsande längre:)

Hoppas ni får en fin dag, och ni, glöm inte att vara med och tävla, tävlingen avslutas i kväll kl 00.00

Kram

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Tack så mkt:) Ha en bra dag.

2009-04-07 @ 10:10:19
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: miian

Sedär nu fick jag lite läsning om resan ;)

2009-04-08 @ 13:21:49
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0