Tisdag

En fullspäckad dag.

Natten har varit sådär, vet inte om Moa har ont i magen, för mellan 23-02 har hon sovit 2-3 minuter, skrikit till, sedan sovit 2-3 minuter och skrikit, efter att jag sprungit in till henne några gånger flyttade jag över henne till våran säng, vad gör man inte för att få ligga i sin säng:)

Barnen vaknade vid 7 först i dag, hurra!!! vilken sovmorgon.
Oscar kännde sig dålig och orkade inte ens upp och härja med bröderna i morse, då e han inte helt bra lltså så det blev till att ringa skolan och säga att han blev hemma.

Efter att gubben kört och lämnat av de 3 små släångde jag mig i bilen, för att hämta upp en kompis som bor 30 minuter från oss.
Hämtade upp henne vid 8.30 och drog sedan vidare till Toyota center där vi skulle lämna in vår lilla bil för fullservicen som vi blev lovad då vi köpte den, passade även på att få dem att koppla ur airbagen ´fram, har inte kännts riktigt bra att ha Oscar där då han har några centimeter kvar till 140.
Men nu är det fixat, skönt!

Egentligen skulle vi inte fått någon lånebil men försäljaren var snäll och lånade ut sin demobil till oss iaf, jättegulligt av honom, speciellt som hans fru hade gått 3 dagar över tiden och gick hemma och hade känningar.
Men som han sa, han jobbar ju på en bilfirma så är det nåogt det finns så är det bilar, och det är ju sant.

Efter det drog vi in till Göteborg, inte varje dag man e där inte, det blir ju så när det mesta finns i de omkringliggande köpcentrumen. Men det är ju endå lite mysigt att åka in ibland och strosa.
Siktet var idag inställt på piff!!
Vårt vardagsrum ser bara för tråkigt ut så jag ville ha lite mer färg, till soffan blev det lite nya kuddar från Indiska, hade lite svårt för att bestämma mig vilken förg vi skulle ha så jag slog till på 3 olika:)
Dessa 2 fick bo i 3 sitssoffan



Och dessa i 2 sitsen



Tyckte dessa var så himmla fina, väldigt enkla men endå med lite mönster.

Efter lite mer shopping och lunch på Mc så for vi hemmåt igen men med stopp på vägen för en sväng in på Bolagret,men gud så tråkiga skar dom hade där nu, hittade inget jag ville ha.

Var och hämtade vår bil vid 18 o nu sitter vi och har nyss ätit lite fryst vaniljvisp med twix i, ska egentligen vara daim men det hade vi ingen.

Kaninerna fick ju förresten ett nytt hus i helgen också ju, så här ser deras lilla villa ut:)



Dålig bild men jag hade inga skor på mig så jag fick zooma från altanen, då är det då man e lat:)
Till vänster bor Stampe som är en stor Gotlandskanin och till höger bor Lilleskutt som är en dvärgvädur.

Nu ska vi se på Äntligen hemma

Kram

Kommentarer
Postat av: ♥ MammaRussin

hej gumman..

så fina kuddar och vilket palats kaninerna fått.. jätte fint!!!



hoppas lilla moa mår bra nu iaf.. kramkram

2009-04-14 @ 21:06:26
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: HUSnrNIO

Fina kuddar tyckte jag. Vilken fin "villa" kaninerna har flyttat in i. Förstår om de stormtrivs.

2009-04-15 @ 10:33:21
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Speja

Härligt med lite färg i soffan. Och vilket fint hus kaninerna ha. Rena lyxen...

2009-04-15 @ 13:40:15
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ser att ni har vår och kan plantera...Så orättvist, här ligger snön kvar...:)

2009-04-15 @ 20:06:23
URL: http://hemmahosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0