Trött

Nästan piunsamt att erkänna efter en ledig påskhelg och allt men jag är så fruktansvärt trött!!

Jag ska lämna barnen på dagis 06.15, och har ställt klockan fpå 5:40 för att få lite "sovmorgon" endå har jag snoozat till 05.55 och sedan fått stressa järnet för att hinna.
Nu är tack och lov barnen väldigt smidiga att ha att göra med på morgonen så på dom 20 minutrarna har jag faktiskt fått på mig själv kläderna, väckt alla 4 barnen, fått på dem kläder och kört dom till dagis, inte illa va?

Orkar nog inte skriva så mycket i dag, hör att gubben öppnade en målarbukt där uppe, ska nog dra en sista trykning i Moas blivande rum hoppas jag.
Själv ska jag nog lägga mig på soffan och se på Tv, är ungefär det jag orkar i dag känner jag.
I morgon är det 12 timmarspasset som väntar och sedan helg!!!!

Vad sk ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Skönt att du har det smidigt med barnen på morgonen. Kul med målarprojekt. Här hemma har jag aldrig hört sambon öppna ngn målarburk och jag tror inte heller jag kommer att få höra det om jag inte är med och styr upp/engagerar mig i det hela alltså. Hoppas på att det blir plantering av tujor i helgen här hemma:)

2009-04-16 @ 21:25:14
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Hej! Jovisst kan jag göra en till dig om du vill. Nu är det ju en sak att se dem på ett foto på nätte och ett annat irl men om du tycker om den så:) Ha en trevlig lördag.

2009-04-18 @ 10:27:06
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: 2BarnsMamman

Har tittat runt bland dina inlägg och härliga bilder och ville bara säga hej :)

2009-04-19 @ 21:00:59
URL: http://ihuvudetpamamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0