Valborg

Så är dagen sanrt slut och här sitter vi som vanligt uppkrupna i varsit hör av soffan.

Väckarklockan ringde som vanligt 5:30, masade mig upp, fick iväg alla barnen till dagis/fritids och sedan mig själv till jobbet. Slutar egentligen 15:30 men fick i dag gå nästan 40 minuter tidigare så jag ringde gubben på vägen och sa att jag hämtar upp honom hemma så kunde vi åka och hämta alla barnen tillsammans i dag,
Tycker det är så mycket att göra det tillsammans, speciellt nrä det är fint väder och sista dagen på veckan.

Tyvärr var det även sista dagen för M att jobba i dag, hon har bf om 2 veckor så nu ska hon vara hemma och ta det lite lugnt tills bebisen tittar ut. tycker det är bra gjort av henne att ha jobbat så länge som hon gjort, nu önskar vi henne lycka till men den kommande bebisen.

Väl hemma har vi spenderat eftermiddagen ute i trädgården, inte gjort något vettigt utan bara latjat:)
Grillade till middag och sedan tog vi fram cyklarna och cyklade upp till kyrkan dör dom hade lite firande med sång, fika och givetvis en brasa. Barnen tyckte det var lite spännande, men Alexander frågade flera gånger på vägen hem varför dom tände eld, tyckte nog det var lite läskigt.


Nu sover iaf allihopa och jag hoppas på att dom tar lite sovmorgon i morgon, annar blir det ingen rolig dag misstänker jag. I morgon ska vi försöka få ut resten av jorden, som vi har liggandes på framsidan.
Barnen började lite förra helgen...


Nu ska jag se lite gamla avsnitt av Big brother:)


Kram


Kommentarer
Postat av: ♥ MammaRussin

hejja moa, det ser ut som hon är arbets ledaren.. hihi.. vad fina dom är..

kram

2009-05-01 @ 10:17:24
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0