Börjar dra ihop sig

Ja som sagt börjar det dra ihop sig inför vår efterlängtade Turkietresa, helt ofattbart vad tiden gått fort, tittar men på biljetterna kan man se att bokningen är gjord redan i början av mars. Då känndes det som en hel evighet och nu åker vi snart, wiii

Alla väskor är inhandlade och nu fattas bara allt som ska vara i.
Det är nu jag behöver er hjälp.
Sist vi var utomlands var -06 så vi var en vecka till Bulgarien med killarna, Oscar var 4 och Elliot och Alexander var 1år, men har helt glömt vad vi packade förutom kläder.

Vad får man absolut inte glömma när man reser med små barn?
Får man ta med något som helst flytande in i planet? tänkte på barnfestis eller liknande till starten.
Soldräkter, är det nödvändigt?
Badblöjor, eller räcker baddräkt?
I medicinväskan? något mer förutom alvedon och vätskeersättning?

Börjar nog få lite resfeber, känns som allt jag tänker på nu förtiden handlar om resan eller möjligen jobbet.

Typiskt nog har vår lilla dvd spelare som skulle rädda oss från härjande barn, på något mystiskt sätt gått sönder, står att luckan är öppen fast den inte är det:( Frågan är då ska man kosta på sig att köpa en ny eller ska vi orka ta med den med 2 skärmar och en massa sladdar? I-landspriblem jag vet.

Nä nu ska jag fortsätta "jobba" sitter och jobbar hemma nu i kväll, gud vad lyxigt det lät:) har alltid varit lite avundsjuk på dom som kan jobba hemmifrån, märks inte va?
Nu i kväll står att ringa runt och få in vikarier på listan.
Och sedan ska jag skriva lite arbetsbeskrivningar.

Våran katt Tarzan


Ha en fin kväll, kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..

haha, ja det lät lite lyxigt att jobba hemma.. :) funkar det bra ? diarre tabletter är ju bra att ha med sig.. annars har du väl fått med allt va..



jag är sååå avvis på er som ska få åka iväg.. underbart.. men jag kommer sakna dig här i blogglandia..



kramkram gumman

2009-08-10 @ 18:21:01
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0