H&M

Hittar en massa snyggt inne hos H&M här gäller det att hålla hårt i pengarna:)
Ett axplock utav det som gärna får hoppa ner i vår shoppingkorg

Till Oscar

 

Till Elliot och Alexander

     

Till Moa

     

Mest till Moa jag vet, men det är ju så mycket roligare att köpa tjejkläder, eller?

Men somsagt, min lista på "villhakläder" är bra mycket längre än såhär, törs nog inte ens visa den för gubben, skulle jag köpa allt jag ville skulle vi få leva på vatten och bröd i turkiet för att kunna lösa ut paketet:)

Brukar ni andra handla mycket på H&M? Jag brukar inte göra det egentligen men har blivit mer och mer i det sista.

Kram

Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma och Gravid

haha, ja nej vi har en fram och en bakom den lixom =)

jag vet precis vad du menar med att slicka rutan, haha jag har sett hur långt fram stolen sitter. haha.



ja det där med minibuss var totalförbjudet här, min man hatar dem så det blir ingen.. haha.

tur att vi får plats då, för annars hade han ju vart tvungen att ge vika ;)

2009-08-11 @ 21:45:33
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Detsamma gäller med pengarna här men barnen behöver nya kläder... Blir till att tänka efter lite innan jag shoppar nu. Behöver ju inte "råka" komma hem med två snarliknande plagg....

2009-08-12 @ 09:22:03
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0