Lugn morgon

I dag har jag beredskap på förmiddagencoh börjar inte jobba på "riktigt" förrän runt 15.
Orkade inte ställa klockan i dag så vi blev lite sena till dagis men var iaf i god tid till frukosten.
Visst jag hade kunat ha barnen hemma men samtidigt så jobbar jag ju och ska om det skulle bli kris kunna åka raka vägen till jobbet, vilket tar sin lilla tid om jag först ska åka och lämna barn, så dagis fick det bli!

Vet inte varför jag är så väldigt trött men jag la mig iaf och sov en timme efter jag lämnat dem, givetvis med mobilen under kudden så jag skulle höra om den ringde.
Sen har jag plockat lite, gjort lite halsband o grejat inför resan.
Funderar på vart vårt försäkringsbevis jag beställde för ett tag sedan tagit vägen nu bara.
Skulle någon av oss nu råka bli sjuk kan det vara bra att ha.

Nu ska jag skriva en inköpslista som jag kan lämna hemma, min gulliga mamma ska nämligen komma ner till oss då vi är borta och förbereda inför kalaset vi ska ha för Oscar samma dag vi kommer hem. Underbart, då slipper vi åka och handla det första vi gör när vi kommer hem. Det är annars så tråkigt när man har vairt bortrest och kylskåpet gapar tomt.

Funderar om jag ska åka inom Elgiganten innan jag åker till jobbet, Oscar har ju ett DS han ska ha med sig men eftersom det inte går att ladda på planet kommer ju batteriet ta slut, tänkte jag skulle höra om det finns extrabatterier att köpa, någon som vet?

Nä nu ska jag hoppa in i duschen, skriva inköpslista och sen förbereda inför jobb.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Ana

Hej, våra barn hade också DS med sig och vår flygresa tog tre timmar och det räckte gott och väl...ladda det hela natten bara;-) Kramis

2009-08-18 @ 15:05:21
URL: http://frisskisense.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Har noll koll på DS. Snällt att få hjälp med kalaset när det blir så snabbt inpå.

2009-08-18 @ 20:19:47
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej söta..

klart jag hjälper dig med det du bad mig om..:) inga problem... :) maila mig alla uppgifter bara..:)



kramisar

2009-08-18 @ 20:53:25
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Emelie

Men, vilken LYXhjälp med kalasshopping!

Underbart ju...

Ja, hoppas ni får varmt och skönt, är sååå avundsjuk, nu hade det varit skönt.

skratta

Det är faktiskt skillnad att kånka på ett barn och kånka på fyra stycken, hade jag haft mer än ett hade jag med haft en bil ;-).

KRAM!!!

2009-08-18 @ 21:17:51
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hittade hit via en annan blogg, du vet säkert hur det funkar...



Vilket fint hem ni verkar ha! Superfint kök och jag fastnade massor för flygplanshyllan du hade i ett av barnrummen!



/Jessica

2009-08-18 @ 21:21:30
URL: http://mammamedhabegar.blogg.se/
Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Låter som en bra morgon, hoppas dagen och eftermiddagen/kvällen blev bra!!



Maliin

2009-08-19 @ 00:08:54
URL: http://www.qreate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0