På jobbet

Började 7 i morse så klockan var alltså ställd på 5.40, men av någon anledning känndes det nästan inte ens jobbigt att kliva upp, måste va för att det är SISTA jobbadgen innan vå efterlängtade semester.
Om 4 timmar lite drýgt har jag semester, jihoooo

Men innan dess är det lite städning och introduktion för ny medarbetare som gäller, ska bli kul att träffa henne då jag tidigare bara pratat med henne på telefon och hejjat lite snabbt.

Solen skiner och det ska tydligen bli riktigt varmt i dag, känndes dock lite konstigt då jag skickade barnen till dagis i shorts och T-shirt och termometern bara visade 15 gradet vid 6, tur man har fleecejackor att dra över.

Funderar på att ta en sväng inom affären då jag åker hem och se om man kan hitta något snyggt, barnbidraget har landat på kontot och då ska det shopppas.
Alla 4 barnen behöver lite nytt till höstgarderoben och jag skulle behöva ny höstjacka.
Är så sugen på polarns fleecejacka i turkost till Oscar, men vi får se, tycker egentligen den är lite dyr.
Eller ja allt är ju rellativt men eftersom jag vet att hans ordningssinne inte är det bästa så vet man ju aldrig hur länge den finns kvar i våra ägor jättetråkigt men vad ska man göra.

Dax att göra lite nytta, dammsuga står tydligen först:(

Kram

Kommentarer
Postat av: Ana

Ha det nu helt underbart på er semester...njut...sen kommer hösten knappat kännas av hihi! Kramis

2009-08-21 @ 06:17:02
URL: http://friskisense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0