Packapackapacka

Hemskt vad dagen gått fort, måste vara för att vi har så mycekt att göra, känns om jag inte hunnit hälften än.

Började iaf med lite shopping i dag mitt på dagen, blev 3 nya målarböckert till killarna som de kan ha med sig på flyget, resgodis och lite kläder till mig och Moa.
Jag använder i princip aldrig kjol men nu ska det bli ändring på det, köpte mig en lite kortare jeanskjol och under den har jag tänkt ha svarta halvlånga leggings om jag hittar några vill säga. Luskammade hela köpcentret utan framgång:(
Till Moa blev det en tunika och ett par svarta leggings.

   
Brukar nästan aldrig köpa lila varken kläder eller inredningsdetaljer men nu har jag helt snöat in på det och kan tänka mig mörklila detaljer i till och med köket i höst.

Eftermiddagen har gått till slutpackningen, gräsklippning och röj i huset, samt instruktioner till husvakten. Larmet har instruerats och knepen för att få igång gräsklipparen har visats.

Nu återstår egentligen bara att stänga igen alla väskor och ta de sista grejorna som ligger på laddning.
Men ni ska se vilket berg av grejor, förstår inte hur vi ska få med oss allt.

Vi har en enkelvagn, en tvillingvagn, 5 resväskor och 4 handbagageryggsäckar och inte att förglömma 4 huliganer att hålla reda på:) men det ska nog gå bra, har "märkt" alla våra grejor med lite rött presentsnöre så vi lätt ska kunna se om det är våra väskor.

Nä har blir inga barn gjorda, måste fortsätta, Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh jisses vilken packning (fast et är ju förståeligt)

Hoppas ni får det underbart!!!!

KRAM

2009-08-21 @ 22:42:42
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej vännen..

gud så du har att stå i.. det är ingen lätt lek och fara utomlands med 4 kids.. massor med packning blir det..: jätte söta kläder till moa..



hihi, jag har med gått och blitt förtjust i lila.. :) kolla in kortet på stinas nya klänning som jag la upp nu.. :)



hoppas ni får det underbart nu gumman.. hälsa E och alla barnen från oss här i ö-o..



kram

2009-08-21 @ 23:35:01
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0