Resfeber

Vaknade av att jag hör Elliot och Alexander i trappen, kikar sömndrucket på klockan och ser 4.31.
Skyndar mig iaf innan dom ska hinna väcka resten av huset och tar med dom till min säng, inget bra val såhär i efteråt.
Båda 2 är lite rossliga i halsen och SNARKAR, gud är det något jag verkligen inte klarar av är det folk som snarkar, och i detta fallet spelar det ingen roll om det är mina små gullungar, jag kan inte sova så enkelt är det,
Så där ligger jag innan 5 på morgonen och kan inte röra en fena samtidigt som det ligger små killar och snarkar mig i var sitt öra.
Dom brukar annars aldrig vakan på natten men nu den sista veckan har varit katastrof, inte velat somna på kvällen och sedan vaknat och varit ledsna tidigt på morgonen, kan det vara resfeber tro?




Somnar iaf o, efter ett tag och vaknar kl 7 av att min arm sover mer än den någonsin gjort, kan inte röra den alls:(
Skyndar mig att ropa på Oscar, nu är det bråttomt, Frukost på fritids serveras 7.15 och jag hade redan i går kväll fått klart för mig att han tänkte minsann inte missa frukosten idag, det skulle serveras oboý och ägg.
Han cyklade härifrån 7.05 så jag hoppas han han, är trots allt kanske 1 kilometer att cykla varav den sista biten i uppförsbacke.


I dag är det lite shopping som gäller, missade endel i går då jag var iväg med söta Sofia.
SKa köpa pyssel eller målarböcker till barnen som som dem kan ha på flyget, lite godis att ha i handbagaget och ävenen ryggsäck, hittar inte den vi brukar använda trots att vi i princip vänt upp och ner på hela huset.

Dax att sätta fart, Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

god morgon vännen min...



idag hade jag kunnat shoppat med dig.. ;)



vilka fina kort på era söta barn.. och O är såååå lik min son som liten.. hihi...



ha det fint idag gumman.. kramisar

2009-08-21 @ 11:57:12
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Amanda

Kul med shopping! Vad blir det för fint idag?

2009-08-21 @ 16:17:10
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Inte lätt att sova tillsammans med barnen tycker jag. W snarkar som sjutton och brer ut sig o HELA sängen. M vill ligga på mig. Så tacksam jag är över att det är ytterst sällan som de sover hos oss. Även de verkar sova bäst i sina egna sängar. Hoppas du hittade pysselgrejer till resan. Trevlig kväll!

2009-08-21 @ 19:35:18
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0