Rosa bubbelgum

Började packa våra väskor redan i helgen och har sedan dess gått och småpackat allt eftersom, nu är frågan, har jag varit lite väl tidigt ute med packningen då jag sitter och luktar rosa bubbelgum på jobbet?

Skulle duscha i gårkväll och insåg att jag packat ner allt i min necesär redan och den stod givetvis i vårt sovrum.
Så jag fick helt enkelt ta barnens schampoo och duschcreme, och använda gubbens rakhyvel. Så här sitter jag på jobbet och luktar Hubba Bubba, kommer ni ihåg dom? Finns dom fortfarande, dom där stora fyrkantiga tuggumina som man knappt fick in i munnen då man var liten.
Hoppas ni får en fin dag, Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej gumman.:)



klart jag minns hubba bubba.. jag och min kompis tävlade och jag fick in alla tuggummina i munnen samtidigt, hihi.. och vilka bubblor man kunde blås med dom.. royal of tuggummi!!!!



kramen

2009-08-20 @ 13:49:04
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0