Tidig morgon

Har varit vaken sedan 4.45 i dag, Moa vaknade av att hon på något sätt lyckats dra loss hela spjälskyddet och snurrat in sig i det, fråga mig inte hur.
Såg att hon inte skulle vara nöjd med att lägga sig ner igen och somna om så jag tog in henne in till mig, även där snurrade hon runt en massa men 5.55 lyckades hon äntligen somna om, skönt tänkte jag och försökte själv få mig några minuters sömn till.
Några minuter ja, 5 minuter senare står alexander helt skräckslagen och skriker i trappan, det regnade och blåste så det smattrade på hans fönster, och rädd för åskan som han är trodde han väl det var den.
Mamma tog honom snabbt och tog in honom till sig men Moa hade ju givetvis redan vaknat, så det var den sömnen det.
Både hon och jag lär var aningens trötta i dag.

Men vad piggar inte upp bättre än en tur till Ullared, stora shoppingkontot är förberett och långa listan nerpackad, nu åker vi!

Kram

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Jisses vad lovely! Stort shoppingkonto på väg mot Ullared... kan inte bli så mkt bättre:)

2009-08-03 @ 11:27:50
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: miian

tack =)

Hittade du nåt nu då?

Jag hittade MASSOR häromdan,vill handla mer mer mer meeeeer ;)

Kram

2009-08-03 @ 20:29:04
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0