Typiskt

I dag började jag jobba ingen på riktigt efter semestern, och som jag sagt hela tiden, den dagen kommer solen.
Och visst var det så, när jag tittade på termometern då jag kom hem visade den 30 grader i solen, så typiskt.
Menmen, det är väl bara till att gilla läget,  får utnyttja helgen till max istället.

I dag åkte min mamma hem så nu är det lugnt och skönt igen:)
Nejdå skämt o sido, vi har haft jättestor hjälp av henne, hon har tvättat, dammsugit, torkat golv, åkt och handlat för oss, evigt tacksam för alla hjälp.

I morgon börja allvaret på riktigt, så det är till att ställa klockan på 5.30 så man hinner köra hela rundan med lämningar innan jobbet. I dag tog snälla mamma en morgonpromenad med alla barnen till dagis så jag fick en halvtimmes extra sömn, det tackar vi allra ödmjukast för, jag är nämligen inte känd för att vara morgonpigg.

I morgon blir det tydligen en runda på IKEA med jobbet, så det är nog dax för mig att leta upp min plånbok som jag lagt på ett alldeles för bra ställe, vilket gör att jag inte hittar den nu:(

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0