Uppe med tuppen

Ja till och med innan tuppen var Alexander uppe i dag, 5.30 hörde jag han komma smygandes i trappan så snabb som en vessla var jag där för att förhindra att resten av skaran vaknade.
Erbjöd honom att lägga sig brevid mig men nä han skulle upp till sitt rum igen så så fick det bli.
30 minuter senare vaknade Moa, och hon ville hänga med in till mig iaf, hon somnade om som en liten prinsessa och vaknade inte förrän 8.40 trots att killarna sedan länge var vaken och rumstrerade på övervåningen.

De små är någa timmar på dagis i dag så här sitter Oscar och jag i soffan och dricker saft och äter bullar, GI så det förslår.
Hade ju en lite runda jag hade tänkt vi skulle åka i dag och fixa endel men gud vad det känns segt, hade hellre lagt mig på kudden en timme.
Blir så lätt försoffad då jag har lediga dagar och inte kommer igång från morgonen, då blir hela dagen helt seg. Inte bra inte bra.

Man kanske skulle ta och hopp in i duschen så man blir lite pigg och sedan ta sig i kragen?
Får höra med Oscar vad han tycker, han är inte bättre han, ligger i soffan i bara kalsonger och tittar på Disneychannel, soffpotatis var det!

Hoppas ni har en bra dag, Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej gumman...



låter som ni har det urmysigt, du och Oscar.. Haha, jadu.. saft och bullar är väl inte GI s parad fika förstås, hihi...



hoppas ni får en fin dag.. kramar..

2009-08-11 @ 12:01:11
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0