Vilken vecka

Helt slut, låg och busade med barnen på golvet och när dom sedan lämnade mig där för att gå och äta somnade jag, mitt på parkettgolvet, då är man trött.
Efter det har jag försökt hitta på saker för att inte somna så nu har jag fått vikt och lagt in all tvätt och sorterat ut sommarkläder som skall med till Turkiet, inbillar mig att vi endå inte kommer behöva dem här hemma mer innan.

Blir inte mycket mer gjort i det här hemmet i dag, nu ska jag slå mig ner i soffan och se på Unga mödrar och sedan SOVA!
Gud så skönt det skall bli.

Moas sista dopp i den svenska sjön 2009?



Hoppas ni haft en bra dag, Kram

Kommentarer
Postat av: Ingela la la

Grattis! Du vann 4 st biljetter till Nicke nyfiken på lördag. Jag har biljetterna hemma så vi får mötas upp före bion som är på biopalatset.



Maila mig på [email protected]

så bestämmer vi.

Har du fått förhinder så är det bra om du meddelar det så fort du kan.



Kram Ingela

2009-08-13 @ 20:01:25
URL: http://ingelalala.blogspot.com
Postat av: Frida

Då hoppas jag att du sover nu sköööönt i din säng vännen;D

Kramar<3

2009-08-13 @ 21:31:53
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0