Vrålåket

Har haft dåligt samvete för att vi inte köpte någon ettårspresent till Moa länge nog nu så en kväll när vi endå var ute och snurrade i Örebro för att hitta en husvagnsaffär tog vi vägen förbi Toys R Us.
Anledningen till att det inte blev någon present till henne var ju för att hon var sju sjuk dåoch låg mycket på sjukhuset och att jag egentligen tänkt beställa en tavla från Isa form till henne men nu kan jag inte bestämma mig för vilken jag vill att hon ska ha:)

Dålig bild men den är tagen sent på kvällen inne i förtältet.
Ville inte packa upp den innan hon somnat för då skulle vi väl aldrig fått henne i säng:)



Fanns jättemånga olika varianter av trehjulingar med handtag men givetvis tyckte ju jag den dyraste var finast.
Men den känndes även stabilast och med bäst konstruktion.
Just nu sitter alla tillbehören på förutom soltaket som var lite för mycket.
Men snart kan vi plocka bort både bågen som går runt om för att hon inte ska ramla ur och ryggstödet.
Det som är bra är att än så länge när hon inte när  fram till pedalerna  sätter hon bara upp fötterna på de utfällbara fotsöden så kan vi styra framhjulet med vårt handtag, skit smidigt.
Ni kan tro hon åkt runt som men prinsessa på campingen.

Så här såg det ut då hon kom ut till förtälltet på morgonen.



Den ser väldigt prålig ut ser jag men måste säga att den var av väldigt bra kvalitet och vi är jättenöjda, speciellt Moa!

Kram

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Russin

vrålåket, hihi.. så snyggt så snyggt... :)



du.. stinas mobil ? blev den kvar i er vagn? inte för det är någon större förlust på 25 kr.. mer bara så slipper jag leta mig grön, haha..



krmakram

2009-08-02 @ 15:29:38
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: miian

WOw sån fin!!!!

Lowa har nåt liknande,gillar också funktionen med vilopedalerna.

Fröken taxaben här hemma når inte fram till pedalerna,men åka cykel är ju skoj =)

2009-08-03 @ 20:30:04
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0