Snöstorm

Ja nog snöar det allt, har haft en väninna över i kväll och nu när hon skulle hem fick gubben gå först och skotta fram henne till bilen:)

Hoppas hon kommer hen säkert, vad jag sett har ingen plogbill varit ute ännu, tur det inte är så långt för henne att köra.

Lite mysigt tycker jag nog allt det är, var tom tvungen att skotta lite mer sedan  hon åkt, grannarna måste tro vi e galna, står med kapuchongen uppdragen över huvudet och skottat snö mitt i natten haha..
Men man får ju passa på, i morgon kan det vara för sent:)

Nu ska jag gå och sova, är snön kvar i morgon ska vi nog se om vi hittar någon pulkabacke här i närheten.

God natt

Kommentarer
Postat av: MammaRussin

hallå mitt i natta!!!



skotta är lite mysigt.. tycker jag med.. har ni fått mycket snö?? nu idag har vi fått lite mera.. men det ska tydligen komma massor i morgon..:) mysigt men jag vill ändå ha vår!!!



kramkram och sössa gott..

2009-02-21 @ 23:42:36
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0