Det är inte min dag i dag

Hade planerat en riktig "halsbandskväll" men den ser ut att få vänta till i morgon.
Vet att många väntar på sina beställningar men jag gör allt jag kan men endå blir det inte bra:(
Väntar på leverans från 2 olika ställen ena stället jag skulle fått leverans från i dag har skickat det med posttåget som spårade ur mellan Stockholm och Göteborg i natt vilket gör det hela 1 dag försenat.
Den andra hade en underleverantör som gjort att alla varor sitter fast i Göteborgs hamn:(

Nu är jag sugen på att få gjort lite halsband till er ju!!

Jag får sätta mig och stansa och förebereda det som går nu i kväll så hoppas jag innerligt att iaf ena leveransen kommer i morgon så jag kan börja beta av beställningarn.

Ha en fin kväll

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har fått mina halsband idag och är JÄTTENÖJD!!! Worth waiting for... :-)

2009-01-15 @ 20:50:33
Postat av: Katarina

Jag har fått mina halsband idag och är JÄTTENÖJD!!! Worth waiting for... :-)

2009-01-15 @ 20:51:09
Postat av: Emelie

Då har du fullt upp med beställningar nu antar jag :-D. Jag skulle med vilja pyssla med halsband, har funderat på det ett tag och är sååå sugen att sätta igång. Bara för eget bruk dock :-D.

Hoppas lilltösen är på bättringsvägen nu och att du får materialet imorgon så helgen är räddad.

Kram!!

2009-01-15 @ 21:17:01
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Elin A

Ingen fara att jag får vänta lite på mitt halsband. Vet hur mycket det är att göra med stor familj och massa annat, dessutom ska du pyssla med halsbanden! Hoppas dottern är frisk nu. Kram Elin

2009-01-16 @ 09:18:45
Postat av: Mamma Russin

hej hej..:)

jo stina sover mycket mycket bättre på sitt rum.. hon blir inte störd av oss när vi går och lägger oss eller om jag vill ligga och läsa.. ett tag vaknade hon bara vi vände oss i sängen.. och det var inte kul.. vi köpte en tv monitor barnvakt.. så då slipper vi spring upp och ner i onödan.. stinas rum ligger låååånnggt bort från våraat sovrum och på en annan våning med.. ibland så låter hon i sömnen och då räcker det att titta på "bildskärmen" om hon är vaken eller om hon lät i sömnen..:)



kram kram

2009-01-16 @ 10:16:48
URL: http://enburkrussin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag fick mitt nu i veckan, det var JÄTTE fint!!!!!

TACK!

2009-01-16 @ 17:00:32
URL: http://www.nogg.se/SofieD

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0