Full fart

Ja det har det varit i dag.
Vaknade vid halv 7 med att jag hörde killarna på övervåningen, men vi låg kvar till halv nio tror jag det blev, riktigt skönt.
Sen var det snabba ryck, vi skulle äta frukost, gubben skulle klippas, det skulle packas lite inför dagen och endel halsband skulle packas innan vi kl 11 skulle möta upp Eriks systrar och deras barn för att leka i Djungelrummet.
Vi var föst på plats, dom var en halsvtimma sena båda två men vi började leka eftersom vi hade lite bråttomt.

Efter 1½ timmas lek pckade vi ihop oss och styrde bilen mot MediaMarkt där vi skulle leta Mp3 spelare och ny micro.
Våran micro har jag ärvt av min mormor så jag ljuger nog inte om jag säger att den är mellan 15-17 år gammal, det var alltså hög tid att köpa ny!
Hittade både Mp3 spelare till vettigt pris och en ny micro på 20 minuter, de e inte dåligt:)

Sen sprang vi in på Inter Sport för att se om vi hittade några täckbyxor till mig och gubben, vi är ju så smarta så vi har lämnat både våra skoterkläder, slalomskidor och Snowboard uppe hos min mamma.....
Han hittade som vanligt men inte jag:(

Sen var det bara att kasta sig in i bilen igen för att bege sig till kalaset, 10 minuter sen men endå först.

Åkte från kalaset vid  17.30 och styrde då bilen mot MAXI där storhandling skulle ske, jag vet en lördag kväll kan man ha roligare för sig men ibland blir det så tyvärr.

Väl hemma skulle barnen givetvis ha lördagsgodis, tänk att dom aldrig glömmer sånna saker..
Men visst med godiset som ,uta hade alla barnen helt själva fått av sig sin akläder och istället fått på sig pyjamas i en rasande fart.

Nu har jag gjort tunnbrödsrullar och stekt pannkakor inför morgondagens utflykt, ska blir riktigt mysigt, synd bara att det inte är lite kallare, men man får va glad så länge det inte regnar.

Behöver gå och sova nu känner jag, det har varit full fart hela dagen och inte lär det blir lungare i morgon så, gott natt!

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

oj vilket tempo..:)

mår du bättre i magen nu?? hoppas det iaf..



ha en trevlig dag imorgon nu..:)



kram

2009-01-24 @ 23:18:09
URL: http://enburkrussin.blogg.se/
Postat av: Miian

oj oj oj vilket tempo,och då har du ju dessutom 4 barn att hålla reda på ;)

Oh åka skidor?

I närheten eller ni ska långt iväg?

mysigt me dutflykt ju!

Lycka till och hoppas du inte fryser om benen nu ;)

Kram

2009-01-24 @ 23:20:36
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: evelinha

Hej! Har sett hos miian vilka fina halsband du gör!! har naturligtvis också blivit sugen på ett eget! vad tar du för att göra ett långt, med nått metallhjärta, ovala ringar och några svarta pärlor/stenar??

2009-01-25 @ 12:35:18
URL: http://evelinha.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hallå..:)

jag tror stenhårt på att barnen drömmer på nätterna ibl.. och det har jag läst också , att de drömmer om det som pågår i deras liv.. utveckligen osv..:)



kram

2009-01-25 @ 22:14:49
URL: http://enburkrussin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0