Halsband

Har blivit endel halsband gjorda i det sista så jag tänkte jag skulle lägga upp ett urval av dem, kanske kan det vara inspiration till just DITT halsband?

Detta är alltså halsband jag gjort åt kunder enligt deras önskemål.

Detta är gjort av metallhjärtan, ovaler och grå/svarta sötvattenspärlor.
Längst ner skall det hänga namnbrickor.



Det första med svarta pärlor och det andra med rosa sötvattenspärlor och rosa aluminiumpärlor.



Ett halsband med turkosasolverfoil hjärtan, en stor hamrad ring med blandade pärlor och en namnbricka..



Detta halsband gjorde jag till min man, det är en slags gummirem som ser ut lite som läder.



Alla bilder är tagna av mig, men det förstår ni säkert, det kan endast vara jag som får till så katastrofalt dåliga bilder:)

Vår digitalkamera är inte speciellt gammal men den tar inga bra bilder!
Så en Canon EOS 450D står högt upp på önskelistan.
På ett sätt är det synd det är ett tag kvar till man fyller 30....

Vill ni beställa? Maila mig på [email protected]

Trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är så duktig!!!

Jag har med beställt lite pysselgrejjer så jag kan testa på lite, blir så inspirerad av alla fina smycken åt höger och vänster. Fast fina som dina kan jag aldrig göra, du är superduktig!!!

Kram kram

2009-01-17 @ 23:34:10
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

sista halsbandet var riktigt fint :)

kul med pyssel :=)



ha det finast

2009-01-18 @ 13:58:36
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Elin A

Åh du är så duktig med dina halsband! det översta är superfint:)

Kram Elin

2009-01-18 @ 17:19:53
Postat av: Miian

oh du e så duktig,jag tyckte det gröna med massa tingeltangel var apsnyggt!!!!!

Tänkte be dej designa ett vinnarsmycke till min stegtävling,när du har tid över.

Kan ju mailas om det när du jobbat undan de värsta köerna ;)

Sååå fina!

2009-01-18 @ 21:07:38
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Ellinor!

Vilka fina halsband!!! Vad har du för pris på dem, skulle vilja beställa inom kort då jag har fått nummer 2:-)

2009-01-22 @ 16:22:05
URL: http://ellanbellan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0