Hemma igen

Som skrev sista så var vi påväg att åka upp till Östra med Moa igen.
Kom dit vid 15 och blev inskrivna på avdening igen vad 21, fick dropp över natten och blev utskrivna igen vid 10 på förmiddagen, snabbt och bra!!

Anledningen till att hon låg inne första gången var ju andningssvårigheter och dålig syresättning, detta vet dom inte vad det beror på utan tar det som en "tillfällighet" och hoppas på att det inte händer igen.
Dom tog prov för RS men det var negativt.
Alexander låg inne mycket när han var liten för samma problem så jag har inte så stora förhoppningar om att detta skall va en engångsföreteelse tyvärr:(
Men den som lever får se, hoppas kan man ju alltid.

Nu sista svängen vi var inna var alltså för att hon inte fick i sig tillräckligt med mat eller vätska, när vi kom in var hon helt slö och hade sovit de senaste 18 timmarna med bara små kosta uppvaknanden.
MEn droppet gjorde susen så nu hoppas vi hon är på bättreingsvägen så hon kan börja inskolningen som tänkt på måndag.
Men de e ju frågan vid 11 i dag ringde de från dagis så ajg fick hämta en kokhet Alexander....
Jag som alltid skutit om att vi aldrig sjuka, det ska jag väl få igen för nu???

Det jobbigaste för mig nu är att jag har sån ångest för att jag inte kan gå och jobba, mitt jobb är inget jobb där man tar in vikarier hur som helst utan är jag borta blir dom lidande direkt liksom, det är lite stressande då man sitter här hemma tyvärr.
Jag hoppas ju dom förstår och det tror jag dom gör men ni vet kännslan finns endå kvar:(
Ska tiläggas att jag absolut inte är den som är hemma från jobbet i onödan.

Nu ska jag nog ställa mig och hänga vid postlådan och se om jag har turen att få min leverans så jag kan fortsätta med halsbanden.

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0