ho ho

Ja så tyst är det här hemma.

Alla barnen är på skola/dagis och här sitter jag aldeles ensam, det är så tyst så man kan höra en knappnål falla.
I dag är det 7:e inskolningsdagen och Moa har med sig brorsorna på dagis i dag, får se hur det går,
Elliot är lite väl mån om henne i bland:) det kan blir lite mycket  tycker Moa då han är för nära.
Lämnade dem vid 9 och ska hämta dem vid 14.

Det är inte varje år man är helt ensam hemma om man säger så, är redan lite rastlös.
Hade stora planer på att åka och handla lite mat och gå och strosa i affärer men just nu känns det som att det allra skönaste hade varit att lägga sig på rygg i soffan och bara njuta av lugnet.

Så det ska jag nog göra, hämta mitt täcke och och sedan läga mig i soffan, affärerna finns kvar...

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej hej..

stina har ju stl 86 nu..:) 92 på vissa kläder.. haha.. men nu har hon stannat av lite..;) men för min det är det ju helt omöjligt för hon passar ju inte in i "klädmallarna" alls.. när vi var på kappahl här vid jul så frågade personalen utan att ha sett henne ja men är hon 6 månader så ska hon ha stl 74.. ju kyss mig tänkte jag.. det hade hon i somras.. haha..



njut av att ha sväljningtyst hemma..:)

kramkram

2009-01-27 @ 10:32:34
URL: http://enburkrussin.blogg.se/
Postat av: Elin A

Åh idag kom halsbandet! Blev jättefint:) Tack så mycket för hjälpen. Ska se om jag hinner lägga in det sedan i min blogg. Ska simma ikväll igen.

Hoppas du haft en skön dag. Kram Elin

2009-01-27 @ 16:22:02
Postat av: Miian

hey babe!

Hoppas allt gått kalas idag på dagis =)

Och att du fick en lugn och skön stund för dig själv i tystnaden ;)

Projektet kan du få ha klart till siste februari,om du hinner.

Tänkte du kan skicka det direkt till den som ska ha det,så går det kvickare.

Kramkram

2009-01-27 @ 20:56:33
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0