Jobb och shopping

Tog mig i kragen och gick till jobbet i dag, fortfarande ont i magen, lite spykännsla o så men är det magkatarr kan jag ju inte sitta hemma och uggla för det.
Har varit en hektisk dag på jobbet med mycket flängande hit och det, men det är nästan bättre när dagen är uppbokad med en massa än att man bara sitter, tiden går ju så långsamt då.

Efter jobbet pratade jag med en väninna som hittat en tomt hon ville jag skulle titta på, så jag svängde bortom och hämtade upp henne, kikade på tomten, som låg jättefint i ett fint område och med havsutsikt, toppenläge helt enkelt men givetvis med prislapp efter det också.

Efter det åkte vi till "torget" för att kolla in poprean, hittade ett par strumpor till Moa som jag varit ut efter och köpte även en vinteroverall i stl 92 som jag hoppas på att hon kan ha nästa vinter.
Himmla smidigt att köpa såhär på rean, den hade kostat 1200 och jag fick den för 800, kap!!
Stod även och höll i jackor till E och A men hejdade mig lite, jag menar 1400 för 2 vinterjackor känndes lite saftigt just nu, dom har poptäckbyxor åsså kommer jag kompettera med billigare jackor, det är ju trots allt byxorna som tar mest stryk.

Nu väntar duschen och sedan sängen.
Kram

Kommentarer
Postat av: Miian

ja det märks minsann också.

Kom i mina smaljeans idag,nu ska dom bara sitta som en smäck med,men det kommer ;)

Skönt att du fick avsluta din hektiska dag med lite shopping ;)

Kramis

2009-01-22 @ 21:20:01
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0