Julen del 3

Det kan bli många dela dethär....

Vår internet uppkoppling är under all kritik så i dag gör jag ett försök att blogga från jobbet för att se om deras uppkoppling är bättre, troligtvis är det så och isåfall kommer det komma med lite bilder också.
Hemma håller man på att bli galen, det tar liksom 15 minuter att ladda upp en bild, man blir trött för mindre...

Iaf så under granen såg det ut såhär!


Det kanske inte ser ut att vara så många men tror vi hamnade på en 100 st sammanlagt?
Detta är dessutom bara hålften av alla julklappar då vi firade med min mans syskon på juldagen...
Många paket blev det.

Killarnas paket fick jag tyvärr inte med på bild då vårat kamerabatteri givetvis tog slut vid denhär tiden, Moas fotade jag dagen efter men deras låg vid dethär laget som ett gämt lager över hela övervåningen

Moas kommer här


Mycket kläder blev det, bla

Regnkläder med fleecefoder
Randiga kläder från Villervalla
Hallo Kitty tjöja, jeansklänning och mocasiner
Vit och brunblommig klänning från Polarn
Brun stickad kofta från Polarn,
Blus, kjol och leggings från Kappahl
Och en massa mer..

Fick även en del saker.

Bland annat en baby born docka, liten postlåda från bruka design och en rosa bil från brio.
Den rosa stolen man ser en skymt av har min mamma köpt, tyvärr fanns det bara en så de resterande 3 och bordet får hon vid ett senare tillfälle.

Vi vuxna hade tydligen också varit snällg för vi fick också en massa fina paket, några av dem var presentkort på IKEA ochi en lampbutik för att kunna köpa en kökslampa, en Horredsmatta i svart och vitt (som tyvärr ska bytas till annat mönster), böcker, ljudbok, familjealmanacka, torkställning till husvagnen och en massa mer, jättemöjda!!

Nu ska jg fortsätta jobba

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Miian

wow vad mycket fint Moa fick ;)

Är det en Skrållan väska?sån fick Lowa med,så himla söt!

Vad är det för bord+stolar?

det lilla jag såg,såg ju jättefint ut!

Ni måste ha haft fullt upp med alla klappar,många kids-många klappar!!!

Förstår att du inte ens hann se röken av grabbarnas saker ;)

Jobba hela helgen eller du är ledig nu?

16 lådor kläder??

jisses!!!!

Tur du har pojkar som kan ärva liiite av varann? men förstår det blir mycket spara,eller du ska inte spara det "överflödiga"?

Jag känner att jag inte har plats till allt,i alla år.

Du som vet....använder man "gamla" kläder om man får fler barn?

Man köper väl mest nytt?tusen frågor ;);)

Sköt om dej!

Kramkram

2009-01-02 @ 21:56:31
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hallåj..

men åhh så mycket julklappar under granen.. det gillade ungarna va.. smart och lägga fram dom efter maten.. :)

vad fina saker moa fick..:) och vad mycket kläder, perfekt.. den kitty jeans kjolen tittade vi på till stina men fanns bara i små stl kvar..:(



nu ligger vi sjuk.. jag och stina ..

genomförkylda..:(



god nattis..

kram

2009-01-03 @ 23:52:11
URL: http://enburkrussin.blogg.se/
Postat av: Russin

hej hej..

det gick inte att kommerntera i det senaste inlägget så jag skriver här isl..:)

vilka fina halsband du gör..:) skönt med slappar/hemma dagar.. sånna älskar jag..



kramkram

2009-01-04 @ 20:21:01
URL: http://enburkrussin.blogg.se/
Postat av: Miian

gick inte kommentera för mej heller där uppe!

Klart det är myyycket roligare att köpa nya kläder,flickkläder är ju bara sååå roligt.

Men de som har pojkar hittar nog sina guldkorn även dom ;)

Kul att du fått lite halsbands beställningar,kul att dom sprids.

Hört att det är fler kristianstadsbor som beställt/ska beställa ;)

Hoppas ni mår fint,nervöst inför dagisstarten?

Kram

2009-01-05 @ 22:22:34
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0